DEVOLUCIONS

Existeixen diverses raons per les quals es poden retornar els productes. Ha de tenir en compte que existeixen unes certes CONDICIONS que s’haurien de complir o tenir en compte segons la modalitat de devolució.

1.-PER DESISTIMENT DE COMPRA DEL PRODUCTE

S’accepta la devolució dels nostres productes (desistiment de la compra), sempre que no hagin transcorregut 14 dies a partir de la recepció del producte i sempre que el producte es trobi en el mateix estat en què es va lliurar Hauràs de conservar les instruccions, documentació, accessoris (rosques, caragols i claus) i embalatge original. Ha de presentar-se en perfecte estat, sense estar brut, tacat, amb olors, maltractat o amb danys provocats. Només s’acceptaran devolucions de productes que no hagin estat muntats, ni utilitzats, ni modificats en cap de les seves parts i que conservin l’embalatge original en perfecte estat (imprescindible per a tramitar qualsevol devolució).

Una vegada rebut el producte, MOKUZAI procedirà a la devolució de l’import de la compra (ABONAMENT) o un Bo per a pròxima compra segons sigui procedent i exceptuant els costos de transport. (Art 107 2. RDLGDCU 1/2007)

* Les devolucions de material per qualsevol causa no imputable a MOKUZAI en la comanda inicial de la qual el producte es va adquirir amb la promoció d’enviament gratuït, se li descomptarà al client l’import corresponent a la devolució del producte de la seva casa als nostres magatzems, en funció de la quantitat de material / pes / núm. d’embalums retornats.

Hauràs de seguir els següents passos:

  1. 1. Accedir al teu compte i dirigir-se a l’apartat “LES MEVES COMANDES” i fes clic en la comanda corresponent.
  2. Marcar les caselles del producte a retornar + quantitats.
  3. Emplena el formulari que se t’indicarà a continuació.

ATENCIÓ! Per a qualsevol mena de devolució deu OBLIGATÒRIAMENT conservar les caixes d’embalatge originals. De no ser així, no es procedirà a tramitar cap devolució.

PARTICULARITATS DEL DESISTIMENT DE COMPRA:

  • Si el client desitja desistir de la seva compra i no ha estat lliurada al transportista, el reemborsament de la quantitat abonada s’efectuarà en els següents 15 dies hàbils després d’haver rebut l’email confirmant el desistiment d’aquesta. El reemborsament s’efectuarà, sempre que sigui possible, pel mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.
  • Si el client desitja desistir d’una mercaderia que ja ha estat lliurada al transportista, el client haurà d’abonar les despeses de transport, malgrat que no l’hagi rebut encara en el seu domicili. El reemborsament s’efectuarà en els 20 dies hàbils següents després d’haver rebut en el magatzem, el producte retornat. El reemborsament s’efectuarà, sempre que sigui possible, pel mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.
  • Si el client desitja desistir d’una mercaderia que ja ha rebut, haurà d’abonar totes les despeses de la devolució. El reemborsament s’efectuarà en els 20 dies hàbils següents després d’haver rebut en el magatzem, el producte retornat. El reemborsament s’efectuarà, sempre que sigui possible, pel mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.

2.-PER TRENCAMENT/DANYS DEL PRODUCTE DURANT L’ENVIAMENT

Les mercaderies han de ser comprovades pel client. En cas de rebre algun producte danyat durant el transport o si presenta algun tipus de defecte, el client té el termini de 48 hores des de la recepció de la comanda, per a emplenar el formulari. Si els danys no són comunicats dins d’aquest termini, la reclamació serà automàticament rebutjada.

En cas que la mercaderia sigui recepcionada per una tercera persona, el comprador es compromet a informar-lo que la mercaderia ha de ser revisada. Vostè accepta la responsabilitat per qualsevol pèrdua o mal en cas que algú ferm en el seu nom i no realitzi les comprovacions pertinents.

ATENCIÓ! Per a qualsevol mena de devolució deu OBLIGATÒRIAMENT conservar les caixes d’embalatge originals. De no ser així, no es procedirà a tramitar cap devolució.

Hauràs de seguir els següents passos:

  1. Accedir al teu compte i dirigir-se a l’apartat “LES MEVES COMANDES” i faci clic en la comanda corresponent.
  2. Marcar les caselles del producte a retornar + quantitats.
  3. Emplena el formulari que se t’indicarà a continuació.

3. -DEFECTE/FALLADA DEL PRODUCTE (GARANTIA)

Tots els productes adquirits a la nostra botiga en línia venen amb una garantia de 2 anys. La data d’inici de la garantia és la que figura en la factura de compra. Les garanties no inclouen les deficiències ocasionades per negligències, cops, ús o manipulacions indegudes, diferents a les indicades en els manuals d’ús, instal·lació incorrecta no efectuada pel servei tècnic autoritzat quan escaigui, ni materials sotmesos a desgast pel seu ús normal. Deterioració del color per exposició del producte a l’acció dels raigs solars o altres fonts de calor.

Una vegada rebut el producte en els nostres magatzems, es procedirà a verificar l’estat d’aquest producte. Els nostres tècnics diagnosticaran el problema i duran a terme la reparació corresponent.

En cas de no poder reparar el producte, es procedirà a la substitució d’aquest.

Hauràs de seguir els següents passos:

  1. 1. Accedir al teu compte i dirigir-se a l’apartat “LES MEVES COMANDES” i fes clic en la comanda corresponent.
  2. Marcar les caselles del producte a retornar + quantitats.
  3. Emplena el formulari que se t’indicarà a continuació.

4. -PER FALLADA/ERROR D’ENVIAMENT DE LA COMANDA:

Quan s’ha detectat la NO recepció d’algun producte en l’enviament, el producte difereix del sol·licitat o no compleix amb les característiques demandades que figuren en la pàgina Web, el client té el termini de 24/48 hores des de la recepció del mateix per a notificar la incidència.

En el cas que el producte enviat no es correspongui al que el client ha demanat, MOKUZAI correrà amb les despeses de recollida del producte equivocat i lliurament del correcte.

Hauràs de seguir els següents passos:

  1. Accedir al teu compte i dirigir-se a l’apartat “LES MEVES COMANDES” i faci clic en la comanda corresponent.
  2. Marcar les caselles del producte a retornar + quantitats.
  3. Emplena el formulari que se t’indicarà a continuació.

ATENCIÓN! Per a qualsevol mena de devolució deu OBLIGATÒRIAMENT conservar les caixes d’embalatge originals. De no ser així, no es procedirà a tramitar cap devolució.

IMPORTANT

QUÈ FER EN REBRE LA COMANDA?

És obligatori comprovar el contingut del paquet (sempre que el transportista l’accepti) i escriure les reserves en l’albarà del transportista.

QUÈ HAIG DE FER SI M’ADONO QUE VAIG COMETRE UN ERROR EN LA MEVA COMANDA?

Li preguem que contacti amb nosaltres directament a través del nostre telèfon: .

QUÈ FER SI EL MATERIAL ESTÀ DANYAT?

Si rep el seu producte trencat, el més senzill és rebutjar-ho indicant el motiu en l’albarà de lliurament, o en defecte d’això, deixar nota sobre l’estat del material rebut en aquest albarà del transportista.

COM ES RESOLEN LES INCIDÈNCIES O REPARACIONS?

Des de MOKUZAI li brindem diverses opcions:

  • Reparació o substitució: Generalment com a primera opció es podrà reparar o substituir en aquells casos en els quals el servei tècnic el consideri en funció de l’estoc, tipus de producte, tipus d’incidència, data de gestió… Tingui present que per a la substitució s’hauran de conservar aquelles parts amb deterioració d’ús per part del client (si n’hi hagués) i que en conseqüència no cobreix la garantia del fabricant.
  • Bo: Devolució de l’import mitjançant un Val descompto per a aplicar quan ho desitgi en una pròxima comanda. No és possible transcorreguts 14 dies des de la recepció de l’article excepte excepció a considerar en cada cas. Efectiu en 7-10 dies. Pels terminis de gestió aquest mètode és més efectiu per a aquells casos en els quals un client compleixi amb els requisits de desistiment de compra i desitja adquirir un altre article diferent perquè una vegada se li gestioni el BO podrà aprofitar-lo en la seva nova comanda amb major rapidesa que l’ABONAMENT.
  • Abonament: Devolució de l’import en el núm. de compte facilitat. No és possible transcorreguts 14 dies des de la recepció de l’article. Efectiu en 10/15 dies. Si el pagament s’ha efectuat mitjançant transferència o contra reemborsament, haurà d’indicar-nos el seu compte bancari.

QUAN EM RECULLEN EL PRODUCTE UNA VEGADA TRAMITADA LA INCIDÈNCIA?

Una vegada tramitada la incidència sigui com sigui i si convé una recollida del producte, el client haurà d’indicar un dia de recollida en el seu domicili o en el punt de lliurament, amb almenys 72 hores d’antelació, així com l’horari (demà-tard, franges estimatives) amb un ampli marge.

Estimat client, li aconsellem que abans de sol·licitar una incidència per a qualsevol mena d’incidència, s’asseguri de realitzar les pertinents proves per a comprovar que realment el producte és susceptible de beneficiar-se de la garantia, ja que si en rebre el producte, aquest té un funcionament correcte o no presenta cap incidència i el motiu de la devolució es deu a la seva falta de coneixements per a utilitzar/assemblar el producte, vostè assumirà totes les despeses d’enviament, tant d’anada com de tornada.

IMPORTANT: El servei estàndard porta a porta no inclou la pujada al domicili, tant en el lliurament com en la recollida, d’això haurà de fer-se càrrec el client. Hi ha la possibilitat que el repartidor de manera voluntària ajudi en la pujada de la mercaderia (sent això totalment voluntari pel repartidor i l’empresa de transport i aliè a MOKUZAI).

El muntatge tampoc es troba inclòs.

CASOS D’ANUL·LACIÓ DE LA GARANTIA

  • No s’acceptaran devolucions per a garantia sobre articles danyats i/o mal funcionament del producte per un mal ús d’aquests.
  • Quan els defectes indicats es deguin a un ús anormal o no adequat; el desgast o l’envelliment normal; un succés accidental o, més generalment, a una causa externa (com pot ser la intervenció d’un tercer no autoritzat en el producte).
  • Quan el producte mostri senyals clars d’un ús que sobrepassi les capacitats d’aquest, així com un maltractament evident en forma de cops o deterioracions causades per líquids o substàncies corrosives, així com qualsevol altra anomalia atribuïble al consumidor.
  • Els productes de MOKUZAI estan dissenyats i fabricats per al seu ús particular (llars), no col·lectiu, per la qual cosa la garantia està limitada en aquells casos en els quals l’ús es destini per a hostaleria (restaurants, cafeteries, hotels, espais públics de clubs, terrasses d’ús públic, entre altres).
  • No s’accepten devolucions dels productes de OUTLET ni de productes amb lleugers desperfectes, prèvia conformitat del client.
  • Alguns productes que per la seva naturalesa posseeixen precintes de garantia. La seva manipulació o retir anul·la la garantia.